pACKAR!!!

Vaknade 04'00 i morse och insåg att jag inte hittat mina extranycklar ännu, trots att de ska ha legat i bokhyllan bakom böckerna. Var är dem!!!!!!!!? Kommer kosta mig en förmögenhet om jag inte finner dem medan jag packar och städar inför flytten i morgon.

Sov i lakan som ger mig utslag och mindre sömn insåg jag i morse.
Fick ungefär 3 timmars sömn, sådan tur att det finns kaffe (Mela tycker att Nescafé Green Blend smakar gott för att vara kaffe). Åt lite havregröt till frukost, toppat med cashewnötter och strösslat med krossade linfrön ^.^ något som är gott till kaffet och packningen är lite bakgrundsljud utav den glada musikaliska filmen Mamma Mia!

Var ska jag göra av alla prylar? Det är hemskt vad mycket prylar man samlar som medborgare i ett i-land. Jag vill inte haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alla prylarna!

Tror du det är okej om jag "råkar" tappa alla prylar och vara tvungen att slänga på grund av att dessa prylar går sönder?

Jag.

Världen håller på att kompostera och allt vi människor byggt upp kommer försvinna om ett par år!
Bra, då är det okej att jag kastar =)!

Packar samtidigt resväskan inför Malta!!! ;D This day is going to be so exciting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0