Våren närmar sig ^.^

Hittade nycklarna! När jag packade i lördags inför flytten fick jag för mig att extranycklarna kan ha ramlat ner i en av pärmarna och fastnat (med tanke på att jag kastade nycklarna bakom böckerna i bokhyllan som säkert gömställe).
Efter att ha kollat igenom två plastkassar fulla med böcker, fann jag tillslut nycklarna längst ner i den tredje plastkassen. Där de hade fastnat i en pärm. Slutet gott, allting gott för det lilla äventyret.
Idag bär jag upp prylarna till vindeeeen!
Packar färdigt allt som ska med till Malta, samt ringa Ams och kolla om de har några råd inför att söka arbete utomlands.
Fick nya Zumbaskivor med posten igår "Zumba Target Zones", tre olika träningsprogram för specifika delar av kroppen. Tjohoo! Ska dricka upp mitt Green Blend Coffee, därefter blir det Zumba Zumba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0